Primaria Orasului Sebis anunță închirierea prin atribuire directă a suprafeței de 102,20 ha pășune , proprietate privată a primăriei , potrivit OUG nr.34/2013 privind organizarea , administrarea și exploatarea pajiștilor permanente.
Solicitanții vor depune dosarul de înscriere în vederea participării la ședința de închiriere prin atribuire directă la departamentul Registrul Agricol din cadrul Primăriei Sebiș , până în data de 14.03.2022.
Dosarul trebuie să conțină următoarele documente:
Pentru persoanele fizice:
-cererea de atribuire directă a pajiștii ;
-act de identitate, în copie;
-certificatul de atestare fiscală privind plata la zi a taxelor și impozitelor , valabil la data depunerii cererii, în original; (fără datorii la bugetul local)
-dovada din care să reiasă că ofertantul figurează înregistrat în Registru Agricol al orașului Sebiș, pentru fiecare localitate și ce efectiv de animale deține, în original;
-adeverință eliberată de medicul vetreniar , din care să rezulte numărul, specia de animale, vârsta acestora, după caz , și care sunt înregistrate în RNE.
Pentru persoane juridice/Formă asociativă:
-copie -statut ;
-copie -certificat unic de înregistrare ;
-adeverință eliberată de medicul vetreniar , din care să rezulte numărul, specia de animale, vârsta acestora, după caz , și care sunt înregistrate în RNE.
-copie a cardului de exploatație din Registru Național al Exploatațiilor;
-lista cu copiile de pe cardurile de exploatație din Registrul Național al Exploatațiilor a membrilor asociației;
-copie de pe certificatul de înscriere în Registrul asociațiilor și fundațiilor , după caz.
Primar , Ec. Cristian Feieș